Počítadlo od od 1.9.2007
 |<<  <<  1 ...  1580 ...  1589  1590  1591  1592  1593  1594  1595  1596  1597  1598  1599  1600  ... 1640  >>  >>| 
Článek Autor Časopis  
Vazby ekologické a hospodářské politiky.ČERNÁ A. - TOŠOVSKÁ, E.Politická ekonomie č.11, 0/1990
Problematika životního prostředí v Československu 90. let.
Iniciativy z regionů.ZAHÁLKA J.Hospodářské noviny č.71, 11/4/1991
Stručná informace o opatřeních k ochraně životního prostředí v pánevních Ź oblastech Severočeského a Severomoravského kraje.
Na ochraně vkladů se pracuje.KŘÍŽ, MilanČeský a Slovenský profit č.16, 4/1993
Ochrana klientů před ztrátou vkladů.
Programy podpory podnikání v České republice.Český a Slovenský profit č.16, 4/1993
Podpora zakládání a rozvoje malých a středních podniků na území ČR. Všeobecné Ź podmínky, určení podpory a poskytnutí podpory. Program START, ROZVOJ, REGION, Ź AESKULAP, REGENERACE, KONZULT.
Inovační přístupy k podnikání.Český a Slovenský profit č.16, 4/1993
Inovace v oblasti podnikání, sedm oblastí zdrojů inovačních příležitostí.
Vyhlížení bodu zvratu.DRAHOTSKÝ Daniel č.18, 29/4/1993
Vývoj ekonomiky ve střední a východní Evropě - rok 1992.
Tři roky práva životního prostředí.ŠEMBERA, JiříPrávník č.4, 4/1993
Životní prostředí a zákony s ním spojené (1990-1993).
Daně v roce jedna.KLAK Jan č.17, 22/4/1993
Efekty nové daňové soustavy ( srovnání daňového systému r. 1990-93).
Využíjí republiky nabídnutou pomoc?DOBEŠ VáclavHospodářské noviny č.27, 9/2/1993
Neinvestiční pomoc nejbohatších zemí G-24 zemím střední a východní Ź Evropy.Přehled podpory v období let 1990-1992 zemí Austrálie, Belgie, Dánsko, Ź Finsko, Francie, Irsko, Itálie, Japonsko, Kanada, Nizozemí, Norsko, Rakousko, Ź Německo, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, USA, Velká Británie.
Programy podpory malého a středního podnikání.Poradce č.6-7, 6/1993
Informace o programech na podporu malého a středního podnikání - Ź START,ROZVOJ,REGION,AESKULAP,REGENERACE PAMÁTEK,KONZULT.
Propagácia a reklama v marketingu.HORČIAK, JozefPraktická škola marketingu č.5, 5/1991
Koncepce reklamy, reklamní akce, tvorba programů.
Podstata marketingu.HORÁKOVÁ, Iveta č.13, 0/1992
Vývoj marketingu, strategie.
Podnikání a práce s informacemi.BABKA, MichaelČeskoslovenský profit č.18, 0/1992
Externí zdroje marketingových informací.
Marketing v podnikání.Československý profit č.25, 0/1991
Souhrn rad a návodů, jak uvádět podnikatelské nápady na trh.
Poznámky k tvorbě marketingového plánu.BUREŠ, IvanPraktická škola marketingu č.2, 2/1991
Marketingový plán jako základ podnikového plánu, jeho tvorba.
Marketingový plán aneb kdo bude kupovat a proč.LINBURDOVÁ, Carol č.21, 0/1992
Jak provádět průzkum trhu, sledovat profil zákazníka, odhad poptávky, Ź konkurence.
Medzinárodne inštitucie v marketingu.Praktická škola marketingu č.5, 5/1991
Bližší seznámení s mezinárodními organizacemi-OECD, IMF, IBRD,EC,GATT.
Poradentství pro řízení marketingu a odbytu.KUBR, Milan č.2, 1/1992
Řízení prodeje, reklama a podpora trhu, obalová technika, vývoj nových výrobků.
Marketingový plán obce.BUREŠ, IvanPraktická škola marketingu č.2, 2/1992
Marketingové příjmy a výdaje, marketingové oddělení obce, logistika v řízení.
Marketing pro starosty a obecní radní.BUREŠ, IvanPraktická škola marketingu č.1, 1/1992
Nutnost využití marketingu a podnikatelských schopností v prostředí obcí.
 |<<  <<  1 ...  1580 ...  1589  1590  1591  1592  1593  1594  1595  1596  1597  1598  1599  1600  ... 1640  >>  >>| 

 Tento web provozuje Regionální knihovna Karviná (c) 2005 Email: knihovna@rkka.cz